بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

بیماری های نشیمنگاهی شامل عارضه های بواسیر یا هموروئید، کیست مویی، فیستول و شقاق می شود. بیماری های ذکر شده در سال های اخیر شیوع گسترده را پیدا کرده و همین امر موجب شده پزشکان و مراکز درمانی مختلفی در رابطه با درمان این بیماری فعالیت داشته باشند. این عارضه ها معمولاً از دو طریق جراحی و لیزر درمانی برطرف می شوند. شاید پرداخت هزینه برای بسیاری از افراد یکی از معضل های درمان باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به هزینه مربوط به جراحی و لیزر درمانی بیماری های نشیمنگاهی بپردازیم، تا بیماران بتوانند با آگاهی در مورد انتخاب صحیح روش درمان تصمیم بگیرند.

هزینه عمل بیماری‌های نشیمنگاهی

جراحی بیماری های نشیمنگاهی در بیمارستان انجام شده و نیازمند این است که بیمار حداقل یک روز قبل و بعد از جراحی را جهت دریافت مراقبت های ویژه در بیمارستان حضور داشته باشد که این امر خود هزینه های بیشتری را می طلبد.

هزینه عمل بیماریهای نشیمنگاهی بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می شود، به طور مثال نوع بیماری، شرایط بیمار، شهر و مرکز درمانی که جراحی در آن انجام می شود، دستمزد جراح و تخصص آن و ….همگی در تعیین دقیق هزینه تاثیر گذارند از همین روی عنوان کردن هزینه کار مشکلی است. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بیمه های درمانی پرداخت هزینه عمل بیماریهای نشیمنگاهی را بر عهده می گیرند و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

شاید نکته منفی که در مورد جراحی وجود دارد این است که معمولاً جراحی نمی تواند روشی قطعی برای درمان بیماری باشد و این امر موجب می شود، بیمار مجدداً مجبور به پرداخت هزینه و تحمل جراحی شود.

درمان با لیزر بیماری‌های نشیمنگاه

لیزر بیماری های نشیمنگاه بهترین روش درمان این بیماری ها است. زیرا با این روش اولاً هیچ نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و این خود هزینه ها به شدت کاهش می دهد. دوماً این درمان بدون خونریزی و یا احساس درد انجام می شود واز طرفی دیگر لیزر بیماریهای نشیمنگاهی روش قطعی برای درمان این بیماری است که موجب می شود، تنها با پرداخت یک بار هزینه درمان برای همیشه از شر این عارضه خلاص شوید.

تعیین دقیق هزینه لیزر بیماریهای نشیمنگاهی امکان پذیر نیست، زیرا این هزینه بسته به نوع لیزر، بیماری، مرکز درمان بیماری های نشیمنگاهی، متخصص لیزر و ….تعیین می شود. پس لازم است برای این منظور شخصاً مراجعه کرده تا پس از معاینات دقیق هزینه لیزر بیماری‌های نشیمنگاه شامل بواسیر (هموروئید)، کیست مویی، فیستول و شقاق تعیین شود.

آیا هزینه لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی شامل بیمه میشود؟

نکته قابل توجه در رابطه با هزینه لیزر بیماریهای نشیمنگاهی این است که این هزینه توسط بیمه پرداخت نشده و خود فرد شخصاً باید این هزینه را بپردازد. علت این امر قانون بیمه مبنی بر عدم پرداخت هزینه جراحی های زیر 6 ساعت بستری در بیمارستان است.

با این وجود توجه داشته باشید که با انجام لیزر، که هزینه بسیار کمتری را در مقایسه با جراحی دارد، برای همیشه از شر بیماری های نشیمنگاهی خلاص می شوید و دیگر نیازی به سایر روشهای درمان و یا تکرار لیزر نخواهید داشت. لیزر روشی قطعی بدون دردسر، پرداخت هزینه و تحمل عوارض بعدی درمان است.

 

کلینیک پایتخت

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • golnar jody

نظرات (۲)

واقعا سایت خوبی دارین ممنونم و ممنونم از این مطلب خوبتون

پنجره دوجداره

مرسی از وبسایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی