بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بسیاری از مردم در حال حاضر به دنبال خرید بیت کوین و کیف پول ارز بایننس کوین ارزهای دیجیتال هستند و قصد دارند از آنها به عنوان دارایی استفاده کنند که میتوانند ارزش خود را در طول زمان حفظ نمایند. بروکر یک کارگزار مالی غیربانکی به شمار میرود که وظیفه دارد نرخ داراییها در بازار را به مشتریان خود ارائه کند، کارگزاران، سفارشهای معاملاتی مشتریان خود را از طریق تلفن و اینترنت دریافت کرده و از محل سپرده مشتری اقدام به اجرای دستورات (خرید یا فروش) می کنند و در ازای این کار برای خود کارمزد (کمیسیون) دریافت میکنند.اغلب بروکرها یک نرم افزار و پلتفرم ویژه برای خود طراحی کردهاند که مشتریان میتوانند توسط آن از تغییرات قیمتها مطلع شده و بر اساس تحلیلهای خود دستورات خرید و فروش را برای بروکر ارسال نمایند.

 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

 

بروکرها به گونهای طراحی شدهاند که فروشندگان یا خریدارانی که دارای مقدار زیادی ارز دیجیتال هستند، برای تبادل ارزها با یکدیگر هماهنگ میکنند. طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در پیام آوا بهترین، چیزی است که ما متخصص آن را داریم. سپردهگذاری با استفاده از بروکر، راحتتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید، البته نه برای کاربران ایرانی! بنابراین ما با استفاده از چند معیار مهم به بررسی معتبرترین و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی میپردازیم. نکته قابل توجه این هست که وقتی که شما خلاف جهت یه روند وارد معامله میشین، احتمال این که معامله شما با ضرر روبرو بشه، بیشتر از این هست که با سود بسته بشه، مگه اینکه این استراتژی نقطه های مورد اعتمادی رو پیدا بکنه.

پس از اینکه حساب کاربری شما در بروکر با موفقیت تایید شد، شما به راحتی میتوانید خرید و فروش خود را آغاز نمایید. در برخی از این صرافیها، برای انجام معاملات و داشتن حساب کاربری هم نیاز به پرداخت کارمزد دارید! ولی در آخرین آپدیتهای رابط کاربری این صرافی این مورد به پلتفرمهای معاملاتی اضافه شد. با استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال می توانید کوین یا توکن های مورد نظر خود را خریداری کنید و یا بفروشید و یا آنها را در حساب کاربری خود در صرافی نگهداری کنید.

اگر حساب بانکی دلاری شما در بانک های خارج از کشور وجود دارد و ویزا کارت یا مستر کارت دارید، می توانید در بعضی از صرافی ها با استفاده از کارت اعتباری، ارز دیجیتال خریداری نمایید. ارزجو، یکی از بزرگترین سامانههای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، این امکان را به واقعیت تبدیل کرد و خوشبختانه در این مدت علاقه مندان زیادی بین مردم ایران و منطقه پیدا کرده است.برای معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال دو راه پیش رو دارید، می توانید با استفاده از یک صرافی و یا استفاده از یک بروکر اقدام کنید.

مقایسه قیمت صرافی های ارز دیجیتال

 

شکلگیری صرافیها را میتوان به نیاز مردم در طول زمان در تعیین صحت وزن و عیار مسکوکات گوناگون مربوط دانست که از قرنهای گذشته رواج یافته است. همین باعث میشود از خود بپرسیم آیا میتوان ساعاتی را بهعنوان “بهترین زمان خرید ارز دیجیتال” یا “بهترین زمان فروش ارز دیجیتال” تعیین و پیشنهاد کرد؟ داشتن اینترنتی که از سرعت کافی برخوردار باشد یکی از ملزمات پیش از خرید و فروش ارز دیجیتال میباشد که باید به آن توجه کرد. اما برای محاسبه دستی این شاخص باید میانگین سود و ضرر 14 دوره گذشته را حساب کنید.

پس از اینکه ثبت نام خود را در بهترین سایت خرید ارز دیجیتال با موفقیت به انجام رساندید، در مرحله بعد باید فرایند احراز هویت صرافی را انجام دهید تا امکان واریز و برداشت از حساب خود را داشته باشید. بعد از ثبت نام در سایت نوبیتکس برای اینکه اجازه خرید و فروش ارز داشته باشید باید احراز هویت نمایید. در ادامه ارز جو ابتدا به تعریف این دو مفهوم می پردازد و سپس نکاتی را که معامله گران باید به عنوان مثال هنگام خرید بیت کوین در یک صرافی و یا در یک پلتفرم معاملاتی آنلاین یک بروکر مد نظر قرار دهند را بررسی خواهیم کرد.بروکر یا کارگزار (Broker) چیست؟

در ادامه به چند ویژگی مهم برای شناسایی صرافی ارز دیجیتال امن و خرید ارز دیجیتال صرافی EXonyx اکس اونیکس اشاره خواهیم داشت. اغلب بروکرها یک یا دو نسخه مدرک اسکن شده مانند کارت شناسایی و مدرکی برای اثبات آدرس شما درخواست میکند. هر یک از این سایت ها پیشنهادهای جالبی برای استفاده از کیف پول یا والت دیجیتال یا سپرده گذاری ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می دهند. در هر کسب و کاری واسطه هایی بین خریدار و فروشنده وجود دارد، بروکر یا کارگزار (Broker) دقیقا فرد یا شرکتی است که ایفای این نقش را به عهده دارد.بروکرها در تمامی بازارهای مالی مثل: بازار کالا، بازار املاک و مستغلات و حتی بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارند.

یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد از طریق پیاده روی ورزش است که امروزه مد شده. تیم صرافی با بهره مندی از پرسنل باتجربه و حرفه ای که سال های سال در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت کرده اند، همواره سعی در ایجاد بستری مطمئن برای انجام معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال با هدف کسب رضایت مشتریان داشته و در این مسیر با لطف خدا و اعتماد کاربران توانسته به این هدف والا نزدیک و نزدیک تر شود. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران تا چند سال پیش تنها در حد شنیدهها بود و کمتر کسی از ویژگیهای آن خبر داشت.

  • golnar jody