بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

کاهش وزن

1. نوشیدن آب

ساده ترین روش کاهش وزن در خانه، نوشیدن آب حداقل روزی هشت لیوان است. جهت افزایش سرعت  کاهش وزن و لاغر شدن باید روزی 2 لیتر و یا 8 لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب سوخت و ساز بدن را افزایش داده و با تاثیر بر روی متابولیسم بدن کاهش وزن تسریع  می کند.


2. ورزش ورزش ورزش!

اگر زمان برای رفتن به باشگاه و یا پیاده روی ندارید، در خانه و در زمان هایی که آزاد هستید ورزش کنید. در یک جمله، کاهش وزن بدون ورزش کردن امکان پذیر نیست!

ورزش کردن علاوه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن را در یک سطح آمادگی مناسب قرار می دهد و سلامت بدن شما را تضمین خواهد نمود. برای لاغری حداقل روزی 30 دقیقه در خانه ورزش کنید.


3. به میزان کالری غذاها توجه کنید

برای لاغر شدن در خانه باید به میزان کالری غذاهایی که می خورید توجه کنید. برای لاغر شدن ورزش می کنید تا کالری بسوزانید پس از طرف دیگر نباید کالری بیشتری بخورید!

در این شکی نیست که باید غذاهای مقوی و با حجم کم رو در وعده های غذایی داشته باشید اما باید به کالری لازم بدن هم توجه کنید.

پیشنهاد می شود میزان کالری که دریافت می کنید را یادداشت نموده  بررسی نمایید که چه میزان کالری دریافت کرده اید و چه میزان کالری سوزانده اید.


4. میوه بخورید

میوه یک صبحانه لذیذ و یک میان وعده سبک است. متخصصین تغذیه توصیه می کنند صبح ها و در میان وعده ها از میوه های تازه استفاده شود. میوه کم ضررترین خوردنی ممکن برای کاهش وزن و لاغری است.


5. غذاهای مغذی بخورید

متخصصین تغذیه توصیه می کنند که به هیچ وجه غذاهای با انرژی و کالری بالا را از وعده های غذایی حذف نکنید. همانطور که در گزینه سوم گفته شد، برای لاغر شدن باید به میزان کالری غذاها توجه کنید. پس غذاهای مغذی را حذف نکنید فقط آنها را با خوردنی های مفید تر جایگزین کنید.


  • ۹۷/۱۲/۰۴
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی