بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

پزشک  شما ممکن است بتواند ببیند آیا شما به راحتی با نگاه کردن به بواسیر خارجی هستید؟ تست ها و روش های تشخیص هموروئید داخلی ممکن است شامل بررسی کانال مقعد و رکتوم شما باشد:
معاینه دیجیتالی در طول یک آزمون مجدد دیسک رکتال، دکتر شما یک انگشتر روکش شده را به داخل رکتوم وارد می کند. او برای هر چیزی غیر عادی، مانند رشد، احساس می کند. امتحان می تواند به دکتر شما نشان دهد که آیا آزمایش های بیشتری لازم است یا خیر.بازرسی بصری. از آنجا که هموروئید داخلی اغلب بسیار نرم است تا در طول معاینه رکتوم احساس شود، پزشک ممکن است بخش پایینتر روده بزرگ و رکتوم را با آنوسکوپ، پروکتوسکوپ یا سیگموئیدوسکوپ بررسی کند.پزشک شما ممکن است بخواهد کل کولون خود را با استفاده از کولونوسکوپی بررسی کند:
علائم و نشانه های شما نشان می دهد ممکن است یکی دیگر از بیماری های دستگاه گوارش باشدشما عوامل خطر سرطان کولورکتال را داریدشما میانسال هستید و کولونوسکوپی اخیر نداریدرفتاردرمانهای خانگیشما اغلب می توانید درد خفیف، تورم و التهاب هموروئید با درمان خانگی را کاهش دهید. اغلب این تنها درمان مورد نیاز است.
خوردن غذاهای با فیبر بالا خوردن میوه ها، سبزیجات و دانه های بیشتر. انجام این کار باعث می شود تا مدفوع را کم و حجم آن را افزایش دهد، که به شما کمک می کند تا از فشار دادن اجتناب کنید، که می تواند نشانه هایی از هموروئید موجود را بدتر کند. برای جلوگیری از مشکلات گاز، فیبر را به رژیم خود اضافه کنید.از درمان بواسیر با لیزر موضعی استفاده کنید. کرم یا کرم حاوی هیدروکورتیزون بدون استفاده از کرم یا استفاده از پد های حاوی فندق جادوگر یا یک ماده خفیف استفاده کنید.به طور منظم در یک حمام گرم یا حمام SITZ خیس کنید. منطقه مقعد خود را در آب گرم ساده 10 تا 15 دقیقه دو تا سه بار در روز بخورید. یک حمام سوپاپ مناسب توالت می شود.محدوده مقعد را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن پوست اطراف حنجره خود را با آب گرم بپزید (ترجیحا) یا دوش بگیرید. اجتناب از دستمال مرطوب یا ضدعفونی کننده الکل. به آرامی منطقه را خشک کنید یا از خشک کن مو استفاده کنید.از کاغذ توالت خشک استفاده نکنید. برای کمک به نگه داشتن محدوده مقعدی پس از یک حرکت روده، باید از پارچه های مرطوب یا کاغذ توالت مرطوب استفاده کنید که شامل عطر و الکل نیست.درخواست سرد برای خنثی کردن تورم، بسته های یخ یا فریزر سرد را روی بینی خود قرار دهید.داروهای ضد درد را بخورید. شما می توانید استامینوفن (تایلنول، دیگران)، آسپرین یا ایبوپروفن (Advil، Motrin IB، دیگران) را به طور موقت برای کمک به تسکین ناراحتی خود استفاده کنید.با این درمان ها، علائم هموروئید اغلب در عرض یک هفته از بین می روند. اگر یک هفته یا بیشتر در معرض امتناع یا خونریزی هستید، پزشک خود را ببینید.
داروهااگر هموروئید شما فقط ناراحتی خفیف را تولید می کند، پزشک ممکن است از کرم ها، پماد ها، شامپوها یا پد های ضد سرطانی استفاده کند. این محصولات شامل مواد تشکیل دهنده مانند جادوگر فندق یا هیدروکورتیزون و لیدوکایین است که حداقل می تواند به طور موقت درد و خارش را از بین ببرد.
از کرم استروئیدی بیش از حد استفاده نکنید بیش از یک هفته، مگر آنکه توسط دکتر شما هدایت شود، زیرا ممکن است پوست شما را نازک کند.
ترومبکتومی هموروئید خارجیاگر یک لخته خون دردناک (ترومبوز) در داخل یک هموروئید خارجی تشکیل شده باشد، دکتر شما می تواند لخته را با برش و زهاب ساده برطرف کند، که ممکن است تسکین فوری را فراهم کند. این روش در صورتی که به مدت 72 ساعت در هنگام تولید لخته انجام شود، موثرتر خواهد بود.
لمینیت باند لاستیکی از هموروئیدلمینیت باند لاستیکی از هموروئیدروش حداقل تهاجمیبرای خونریزی مداوم یا هموروئیدی دردناک، پزشک ممکن است یکی از روشهای دیگر تهاجمی را که در دسترس است توصیه کند. این درمان ها را می توانید در دفتر دکتر یا سایر بستری های خود انجام دهید و معمولا نیازی به بیهوشی ندارید.
بستن لاستیک باند. پزشک شما یک یا دو باند لاستیکی کوچک را در اطراف پایه یک هموروئید داخلی قرار می دهد تا گردش خون خود را قطع کند. هموروئید خیس می شود و ظرف یک هفته سقوط می کند. این روش برای بسیاری از افراد موثر است.
بالون هموروئید می تواند ناراحت کننده باشد و ممکن است خونریزی ایجاد کند که ممکن است دو تا چهار روز پس از عمل درمان هموروئید با لیزر شروع شود اما به ندرت شدید است. گاهی اوقات عوارض جدی تر می توانند رخ دهند.
تزریق (اسکلروتراپی). در این روش، دکتر شما یک محلول شیمیایی را به بافت هموروئی تزریق می کند تا آن را کوچک کند. در حالی که تزریق باعث درد کم یا بدون درد می شود، ممکن است کمتر از مواجه شدن با باند لاستیکی موثر باشد.انعقاد (مادون قرمز، لیزر یا دو قطبی). تکنیک های انعقاد استفاده از نور یا حرارت لیزر یا مادون قرمز. آنها سبب کوچک شدن خونریزی، هموروئید داخلی می شوند تا سخت و سنگین شوند.
در حالی که انعقاد دارای عوارض جانبی متعددی است و ممکن است باعث ناراحتی فوری شود، با افزایش میزان هموروئیها (عود) نسبت به درمان باند لاستیک مرتبط است.
رویه های جراحیاگر روشهای دیگر موفق نباشند و یا هموروئید بزرگ داشته باشید، پزشک ممکن است یک عمل جراحی را توصیه کند. جراحی ممکن است به عنوان یک سرپایی انجام شود یا ممکن است به مدت یک شب در بیمارستان بماند.
حذف هموروئید. در این روش، hemorrhoidectomy به نام، جراح خود را از بافت بیش از حد است که خونریزی را از بین می برد. تکنیک های مختلف ممکن است استفاده شود. جراحی ممکن است با شانه بی حسی موضعی انجام شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی