بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

عمل کردن و برطرف نمودن هموروئید و بواسیر به شیوه جراحی باز غالبا به منظور بیماران مبتلا به همورئید درجه 3 و یا درجه 4 به کار می رود.

مراد از مبتلایان به همورئید درجه 3 و یا 4 افرادی می باشند که هموروئید آنها به مرحله دردآوری رسیده است و بالشتک همورئید آنها از مقعد خارج می ماند و بایست آن را با دست به درون فرو برد (درجه 3) و در بعضی دیگر بیرون افتادن بالشتکهای همورئید در بیرون از مقعد با درد خیلی زیاد همراه است و به درون نیز فرو نمی شود. (درجه4)
این شیوه درمان بواسیر به دو حالت با بی حسی موضعی و با بیهوشی صورت می گیرد.
در این شیوه درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر برش و برداشت همورئید درونی و بیرونی با هم صورت می پذیرد و در برخی از موردها زخم ناشی از برداشت همورئید بوسیله بخیه های قابل جذب محکم می گردد و در برخی موردهای دیگر زخم به وجود آمده از برداشت همورئید را باز می گذارند تا به طور نرمال خودش در مدت  4 الی 8 هفته بازسازی شود.

در این شیوه می توان همه بالشتکهای همورئیدی را در یک جلسه درمانی برداشت و بایست توجه داشت که از برداشت بیش از اندازه پوست کناره های مقعد اجتناب کرد به خاطر اینکه احتمال دارد بیمار مبتلا به تنگی مقعد دچار گردد.
کلا شیوه های درمانی غیر درمان هموروئید مفیدتر و مطلوب تر است به این خاطر که با درد و عارضه های کمتری توام می باشد. نظیر :
1-سرعت عمل در حداقل زمان ممکن2-پس از عمل اثری از آن در محل عمل نمی ماند3-احتیاجی به بستری شدن نیست4-بدون بیهوشی با بی حسی موضعی قابل عمل می باشد5-بدون خونریزی است6-بافت های کناری همورئید آسیب نمی بیند

منبع: درمان هموروئید به روش جراحی باز

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی