بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از شیوه های درمان هموروئید با بستن کش لاستیکی یا رابربند می باشد که خیلی مورد توجه پزشک ها و مورد رضایت بیماران است.

این شیوه درمانی برای افرادی که مبتلا به همورئید درجه  2و3  می باشند خیلی کارگشا و اثرگذار می باشد و یا به تعبیری اشخاصی که گرفتار بیرون زدگی همورئید یا بواسیر از ناحیه مقعد هستند و بایست با دست آن را به درون  مقعد فرو کنند (درجه3) این شیوه درمانی بسیار اثرگذار است.

در این شیوه از درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر به وسیله ابزاری یکبار مصرف حلقه ای لاستیکی را به دور بالای هموروئید می گذاریم و این کار رفته رفته باعث می شود مرحله های خون رسانی به بالشتک همورئید بریده گردد و با مداومت با گذشت 5 تا 10 روز آن ناحیه سیاه شده و خود به خود بیفتد، در این شیوه درمان بواسیر نیازی به بیهوشی نیست و با بی حسی موضعی به حالت سرپایی در مطب پزشک قابل عمل می باشد. از برتری های این شیوه آن است که این شیوه هیچ ریسکی برای ابتلا به بیماریهای عفونی در خود ندارد.

منبع: درمان هموروئید با روش رابر بند

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی