بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

هموروئید چیست

هموروئید چیست

یک  نوع واریس وریدی است که در ناحیه رکتوم (راست روده ) ایجاد میشود . ممکن است این توده های  درمان هموروئید ی به بیرون مقعد هدایت شوند و گاهی نیز بر اثر پاره شدن وریدی خون در زیر مخاط و در داخل توده های هموروئیدی تجمع کرده که بسیار درد ناک است و معمولا در بیرون از مقعد ظاهر میشوند که برای رهائی از درد باید تخلیه و محل ان با لیزر سوزانده شود .
در اثر وارد شدن فشار زیاد در هنگام دفع این تجمع وریدی پرخون شده و متورم میگردد و در صورت تکرار فشار و یبوست  سطح ان زخم شده وباعث خونریزی میگردد . اغلب این خونریزی در انتهای دفع دیده میشود .

درمان بواسیر با شوک الکتریکی

بواسیر شامل رگهای خونی بزرگ شده در کانال مقعد بوده که متورم می‌شوند و گاهی اوقات خونریزی می‌کنند.
در این درمان هموروئید یا بواسیر با لیزر بدون درد، یک میله شوک الکتریکی کوچکی را بر روی موضع انتقال داده می شود. در حالی که درمان رایج برای  درمان بواسیر نیازمند بستری شدن در بیمارستان برای چهار تا پنج روز بوده و بیمار تا مدتها بعد احساس ناراحتی قابل توجهی خواهد داشت.
دستگاه جدید Ultroid ، شش ولت جریان مستقیم برق به بواسیر منتقل کرده و برای کوچک کردن آن بدون ناراحتی بیشتر کافی است. بیشتر افراد دو تا سه بواسیر در یک زمان تولید می‌کنند و درمان جدید برای هر مورد حدود ۱۰ دقیقه بطول خواهد انجامید.

منبع: هموروئید چیست

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی