بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

درمان لیزری بواسیر

یکى از شیوه های نوین به منظور درمان هموروئید به کارگیری از لیزر می باشد که آخر سر با برش و برداشتن بافت هموروئیدى همراه می باشد که با مورج های لیزر انجام می شود که شیوه ای گران قیمت بوده و برتری چندانى نسبت به جراحى ندارد.

رژیم غذایی با فیبر پایین،تحرک کم، ​استفاده از غذاهای پر چرب و پر کالری، ​استفاده از کم مایعات، بیماری های خوش خیم و بدخیم روده بزرگ، بیماری های عصبی - عضلانی، اختلال آب و الکترولیت و بیماری های عروق محیطی درگیر کننده و عروق روده و کهولت سن از اصلی ترین علت های ظاهر شدن یبوست و هموروئید شمرده می شود.سن بیمار مبتلا به یبوست در تشخیص علت آن و هم مهم بودن ارزیابی های بعدی نقش پراهمیتی ایفا می کند و در بیماران مبتلا به یبوست در سن بیش از  ۵۰ سال با درمان های نخستین غذایی و دارویی به مدت کوتاه بیماری برطرف می گردد و در غیر این صورت انجام کولونوسکوپی در اولویت می باشد.

کلا در حال حاضر روی آوری به عمل های جراحى سرپایى به ویژه رابربندینگ و ​شیوه DG - HALدرمان بواسیر یا هموروئید با لیزر  رو به ازدیاد است و استقبال جراحان از این شیوه در حال زیاد شدن می باشد، که هر دو شیوه گفته شده در سالیان اخیر در ایران شناخته شده و امروزه عمل می شود..

نبود درمان سر وقت هموروئید یا بواسیر به خاطر شرم

هیچ کس، به غیر از یک متخصص روده و مقعد، دوست ندارد در باره هموروئید یا بواسیر حرف بزند. داده های اندکی درباره این بیماری در بین مردم هست، و بوسیله رسانه های گروهی هم داده های اندکی عرضه می گردد، به همین خاطر اشخاص غالبا تصور می کنند که این بیماری جزء بیماری های نادر می باشد. در حالی که برعکس این تصور، اشخاص زیادی آن را می گیرند و درمان هم می شوند.
مبتلایان زیادی، احتمالاً از روی شرم، به دنبال درمان ​بواسیر نمی روند. برای این دسته از اشخاص، عمل دفع و نشستن بر سطح های محکم و سخت، خیلی دردآور است.

منبع: درمان لیزری بواسیر

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی