بلاگ فوق تخصصی کولورکتال

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از شیوه هایی درمانی که در این سالیان خیلی شایع گشته جراحی هموروئید با استاپلر است. یکی از نشانه هایی که این شیوه را در مقایسه با جراحی همورئید به شیوه باز برتری می دهد درد حداقل این شیوه درمانی است.

این شیوه درمان بواسیر ، هموروئید کتومی منگنه‌ای یا هموروئید وپکسی با استپلر خوانده می‌شود که از جریان خون به بافت هموروئید خودداری می نماید و بخشی از مخاط شُل رکتوم را برمی دارد و هموروئید را به طرف بالا هدایت می کند. درمان هموروئید یا بواسیر با لیزر این شیوه معمولا با درد خیلی کمی در مقایسه با هموروئید کتومی توام می باشد و فرصت می‌دهد که بیمار هر چه زودتر به فعالیت روزمره اش برگردد.

جراحی هموروئید با استپلر در هموروئیدهای گسترده و با درجه 3 و 4 اثرگذارتر می باشد و با عارضه های حداقلی هم توام می باشد.منظور از از مبتلا ها به هموروئید درجه 3 و یا 4 افرادی می باشند که بواسیر دردآوری را تجربه می کنند و بالشتک همورئید آنها از مقعد خارج شده و بایست آن را به درون هل داد (درجه 3) و در بعضی خارج بودن بالشتکهای هموروئید در بیرون از مقعد با درد خیلی زیادی همراه است و نمی توان آن را به درون هل داد و هدایت نمود. (درجه 4)

منبع:درمان همورئید با استپلر

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی